mandag 21. september 2015

Første produksjon

Endelig var det begynt å komme såpass med egg at vi så smått kan begynne å selge brett. Har fikset litt ekstra gjemmeplass til vaktel og høns nå, og fått nytt bunnmateriale i buret, noe vaktelene satte veldig pris på. Ble mye lyd og flaksing og bading i sanden.


Her er det første brettet, men kommer flere ganske kjapt nå, så ønsker du å kjøpe må du bare sende melding i kontaktskjemaet her på siden, første mann til mølla. :) Andre mann må vente til neste brett blir klart. Prisen blir 50 kr pr brett til å begynne med, til produksjonen av egg tar seg opp og får tak i billigere brett. Men leverer du brettet tilbake fint og helt får du nytt brett til 40 kr :) Siden jeg ikke kan frakte land og strand så kan du hente hos oss eller at jeg tar med meg når jeg er i nærheten av deg.


Passer godt til salater når de er hardkokt, eller hva med å steke ett par til baconet til frokost? :)


1 kommentar:

  1. så utrolig spennende !! :)
    Jeg kommer til å kjøpe av dere .
    Kanskje det er dette som skal bli helge kosen min neste helg kanskje om dere har ett brett klart da selvsagt ? ;)
    Dere er utrolig flinke, Sverre!
    Gleder meg til å hilse på fruen din snart! :)

    SvarSlett