fredag 11. september 2015

Tassen the killer cat

Tassen, vår trofaste omsorgsfulle katt ble født 10.08.2012 så han har akkurat passert 3 år. Altid vært en kosete katt og nyskjerrig på alt. Passer på andre katter og passer litt på Tussi også. Iallefall slik at Tussi gjør det hun får beskjed om. Som du ser var han en skjønn liten kattunge som kom fra en gård i nærheten av Os.


Nå har han vokst til og blitt en mye større katt og veldig dyktig jeger. Uheldigvis må jeg vell si, takler mus og rotter dårlig egentlig, men Tassen vil så gjerne fange mat til oss og legge utfor døren. Eller drepe dem forran beina mine om jeg står utenfor.
 

Og etter vi fikk Tussi har hun funnet de største rottene... Hun legger de der Tussi pleier å gå, han syns vell Tussi er for dum til å fange sin egen mat og må derfor få mye mat av han... Uheldigvis for meg. Se selv hvor store de er. Beistene, og jeg har ikke små føtter, har 45 i sko str. så da kan du se for deg størrelsen.


Men Tassen er iallefall fornøyd med fangsten. Og så lenge jeg slipper å se en levende rotte springe forran meg, på den størrelsen der, så er jeg fornøyd. Og er jo litt stolt også da, at han klarer å få tak i de beistene. Flinke jegeren vår.





1 kommentar: