lørdag 22. august 2015

Hvor gikk det galt?


Så igjennom noen bilder på dataen i dag og fant litt forskjellig. Fra dagen jeg ble døpt og frem til i dag. Måtte plukke ut noen da som viser litt av min reise til den jeg er i dag. Veldig få bilder egentlig når jeg tenker meg om.... Vi begynner me dåpen, en skjønn liten gutt på det glade 80 tall i fin dåpskjole og greier. Jeg har faktisk vært liten og skjønn jeg også :)



Vi tar ett kjempe steg til konfirmanten Sverre, stolt og kry med mye mer hår enn det som lar seg gro på hodet i dag. Dressen har jeg vell enda, men trenger vell ikke å si at den passer veldig dårlig.


Og så avslutter vi med ett bilde fra noen år tilbake. Vet ikke helt hva jeg skal si om dette, men det er veldig inspirert av Hans Olav Lahlum, jeg er da veldig fan av han. Når sant skal sies så gikk jo han barbert slik en stund i motsetning til meg som gikk slik maks 20 minutt, og kun innendørs, før det resterende hår og skjegg forsvant ned i søppelbøtta.


 Hadde du gått rundt slik? Og hvem har du til forbilde?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar